logo

渡航情報入力

ログイン入力画面/Login Screen

「決済が上手くいかなかった」「登録後内容に誤りが判明した」「不具合で画面が消えてしまった」「登録後コンビニ支払期限が過ぎた」等の場合は、再度登録をし直すのではなく、必ずOSSMA事務局までご連絡ください。複数回登録すると重複して請求となる可能性があります。
また、渡航期間(日本出発日から日本帰国日)が12ヶ月を越える方の料金お問い合わせについてもOSSMA事務局までご連絡ください。

Please contact the OSSMA Helpdesk and do not try again to register if the screen went blank due to an error or if you get a message saying "Payment failed," "An error was found after you registered,” or "Deadline for convenience store payment deadline has expired." If you try to register more than once you may receive multiple requests for payment.
If you are traveling for more than 12 months (from date of departure to date of return to Japan), please contact the OSSMA Helpdesk for further information regarding fees.

日本エマージェンシーアシスタンス株式会社
OSSMA事務局
営業時間 平日9:00~18:00(土日祝日休み)
電話番号 03-3811-8310
E-MAIL students@emergency.co.jp
Emergency Assistance Japan Co., Ltd.
OSSMA Helpdesk
Business hours Weekdays 9:00-18:00(closed Saturdays, Sundays, public holidays)
Phone 03-3811-8310
E-mail students@emergency.co.jp
ログインコードとパスワードを入力してください/Please enter your login code and password.
※は必須項目です。/Indicates required field.

ログインコード/Login code:
パスワード/Password: